Wij helpen jou met het opzetten van een dashboard
Samen met jou gaan we op zoek naar de cijfers en gegevens die je graag snel zou willen raadplegen. In feite een KPI meeting waar we micro (nieuwsbrief inschrijving) en macro (contactopname) conversies bepalen. Voor meer geavanceerde tracking maken we gebruik van Google Tag Manager om de juiste acties te kunnen meten. Eenmaal de belangrijkste indicatoren opgelijst zijn, kunnen we aan het rapport beginnen.
Afhankelijk van hoe uitgebreid jij je rapport wenst, zijn er verschillende pagina’s die we voor je opstellen. Steeds beginnen we met een performance rapport waar je globale cijfers van de website kan raadplegen, zoals je populairste pagina’s, aantal bezoeken en gebruikers, enz.
Als SEO-experten voorzien we uiteraard ook hierover een pagina in je rapport. Zo kan je meteen zien hoe jouw website scoort in zoekmachines zoals Google.
Voor bijkomende pagina’s hangt het een beetje af van wat jouw doel is: verkoop je producten in een webshop of dient je website eerder om geïnteresseerden te informeren? Op basis van deze doelstellingen voorzien we rapportpagina’s op maat van deze doelstellingen.