WDP

Een full online marketing service met maandelijkse ondersteuning en optimalisatie. Van e-mailmarketing tot SEA. Wij zetten op, analyseren en optimaliseren op continue basis om steeds de beste resultaten uit de campagnes te kunnen voorschotelen.

WDP - UXMen Case

Over WDP

WDP staat voor Warehouses De Pauw. Zij zijn specialisten in het voorzien van industrieel en logistiek vastgoed. Zij bieden oplossingen op maat aan zodat elk warehouse op de behoeften van de klant is afgestemd. Niet enkel huren, ook ontwikkeling van nieuwe opslagruimtes ligt binnen de mogelijkheden. Om al de units in de markt te zetten en om verder te kunnen uitbreiden, zocht WDP een bureau die hen daarbij ondersteuning kon bieden. Onze samenwerking bestaat daarom ook uit het aanbieden van een performante en lokale online marketing aanpak.

phone

SEO-optimalisatie

Tijdens de maandelijkse ondersteuning analyseren we de website en monitoren we op regelmatige basis eventuele knelpunten. Samen met SEO evolueren we mee en zorgen we steeds dat de laatste nieuwe vereisten geïmplementeerd zijn op de website.

Zowel het optimaliseren van content als technische SEO-instellingen vormen deel uit van de optimalisaties. Alles om je vindbaarheid in Google te verhogen.

Custom tracking & data monitoring

Zet je online marketingacties op, dan moet je deze ook opvolgen. Ook WDP koos ervoor om te werken met een Google Data Studio dashboards. Een visueel en interactief rapport waar ze meteen de meest essentiële data van de website kunnen aflezen en filteren.

Het interactief gedeelte in het rapport maakt het mogelijk om data te filteren op taal, bijvoorbeeld. Zo kan de marketing manager van WDP de data van de verschillende taalversies op de site in het rapport eenvoudig van elkaar onderscheiden.

Om de correcte data in het rapport te tonen, stellen onze data-experten custom tracking in via Google Tag Manager. Alle micro en macro conversies werden daarom op maat van de klant ingesteld zodat hij deze nauwgezet kan opvolgen.